Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: « 1 2 3 4 5 6 ... 42 43 »
Показано 46-60 из 645 сообщений
600. ...vse to ja...   (12.06.2010 01:02)
0  
takze mlcite. To, co som Vam poslal, nezverejnite radsej,vsak ? Loz je asi Vasou pracovnou metodou... Poslal som Vam 3 prispevky ohladom CCEO a tvarite sa,ze nic... Je mi Vas luto. Vsetky 3 prispevky mam ale skopirovane a ulozene v PC ako dokaz Vasho pristupu k pravde a Pravde. A mozem ich zverejnit hocikedy a hocikde. Poslem ich ich aj nasim vladykom,na ktorych ste nadavali...
Ответ: Poznamka Administratora:
Vsimnite si prispevok hore od Vse to ja, pod ktorym sa skryvaju samotni arcibiskupi v tandeme: Ich Excelencie Vasil a Babjak.
Chceli by, aby ich tu otcovia Timkovicovci kanonicky poucovali a reagovali na ich cirkevnopravne nepravosti... Aby potom mohli skomponovat dalsi dvojzmyselny krivoprisazny list ci citanie po kostoloch...
Vazeni pani arcibiskupi, tieto Odkazy nie su urcene na pravne rady. Ak mate nejaky problem, napiste otcom bazilianom Timkovicovcom oficialny list a oni Vam nan oficialne odpovedaju.
Potom tu oba listy budu zverejnene.
Takze najdite odvahu, a prestante sa pubertacky skryvat a brovzovat po internetoch...
Vopred dakujem.

599. Clanky Timkovicovcov, peniaze z eurofondov?...   (25.05.2010 12:15)
0  
Kliknite si na link
http://spravy.narod.ru/clanky.html
Su tam publikovanie niektore clanky otcov Timkovicovcov, ktore este neboli publikovane v nijakom casopise...
Z najnovsich davam do pozornosti clanok:
Doktrina novych nabozenskych hnuti na Slovensku v kocke
ci clanok
Tri spomienky na redemptoristu Majovskeho...

Je cas slobody uz 20 rokov. Vychodoslovenski biskupi Ich Excelencie Babjak, Chautur, Tkac... spinkaju, ci vedu zabo-mysie vojny s vlastnymi knazmi... Namiesto toho, aby vyuzivali svoje moznosti a robili evanjelizaciu - aspon taku ako jehovisti, mormoni, Hare Krisna ci scientologovia - spominani v hore uvedenom clanku...

Napr. preco nie je nafilmovany dokumentarny film kvality aspon takej ako Ivetka a hora, o kazdej drevenej cerkvi na Slovensku? Detaily ikon - s vysvetlenim, dzvonik zvoniaci na zvonoch... ludia iduci do cerkvi, fragmenty bohosluzieb ako Liturgie, ci krstov, vincaniek a pohrebov... Stare knihy... Cintoriny... Preco o kazdej drevenej cerkvi nie ja napisana reprezentacna podrobna publikacia, ktoru by si mohli kupit turisti? Preco dodnes nie je nafilmovany zivotopis sv. Pavla Gojdica a Vasila Hopka? Preco dodnes nebolo zriadne profesionalne cirkevne muzeum v Presove a Kosiciach a to i napriek tomu, ze Cirkvam boli restituovane objekty a na biskupskych uradoch ziju plateni zo st. rozpoctu ludia, ktori nic nerobia? Nemohli by robit v danom muzeu? V madarskom Egeri cirkevne muzeum je.
Dnes sa cerpaju prostriedky z eurofondov. Nedali by sa pouzit i na hore uvedene?
Ci sucasni vodcovia nemaju vyvinute mozgove bunky pre tieto hore uvedene kulturne zalezitosti? Nabozensky kult a kultura totiz uzko suvisia.

598. Publikovany clanok Timkovica - reakcia na ociernovanie po ce   (18.05.2010 11:51)
0  
Novy clanok Timkovica v Narodnych novinkach, Presov, 13-14 (2010) str. 4
Mozete sobi ju stahnuti aj z linku
http://www.rusynacademy.sk/image/nn13-14-10.pdf

Je reakciou na ociernovanie otcov bazilianov Timkovicovcov po cerkvach Kosickej eparchie:

Діскредітація голосу русиньскых
ґрекокатоликів на Крестопоклонну
недїлю 7. марца 2010

В юну 2010 ся на Словеньску одбудуть парламентны вольбы. Уж
сьме звыкнуты, же кажды штири рокы праві в тот передволебный
час єднотливы політічны партії боюють о голосы волічів, а то нелем з
позітівным проґрамом до будучности, але і неґатівнов діскредітаціов
політічных противників. В демократічных сістемах все єствуть два про-
типолы – владна коаліція і опозіція, котры мають своє заступлїня в
парламентї, де ся о вшыткім демократічно голосує.
В церьковнім жывотї є то але інакше. Ту не є демокрація, але
монархія. Люде сі не выберають священиків, священици сі не выбе-
рають єпіскопів... Сістема є така, же папа (в припадї католицькой
церькви римскый папа) менує єпіскопів, котры наслїдно установлю-
ють священиків. На челї католицькой церькви стоїть сам Господь Ісус
Хрістос, а видимов главов католицькой церькви на земли є папа рим-
скый.
В церькви нїт коаліції (як в припадї влады) і опозіції (котра владу непе-
рестанно демократічно крітікує). В церькви, заложеній на монархістічній
сістемі єствованя, вірници мають слухати своїх священиків, а тоты зась
своїх єпіскопів і давати їм належну честь.
На Словеньску ся але монархістічна сістема ґрекокатолицькой церь-
кви зловжывать. Так Русинам-ґрекокатоликам на Словеньску папа
римскый, котрый є латиньского обряду, меновав за єпіскопів Словаків
– сучасного митрополиту, єзуіту, Ёго Преосвященство ТгДр. Яна Бабя-
ка, ПгД. (Пряшів), редемпторісту, Ёго Преосвященство Мілана Хаутура
(Кошіцї) і Ёго Преосвященство Петра Руснака (Братїслава). Вшыткы
трёме ведуть пасторацію міджі своїма вірниками в словенчінї, хоць
єдна четвертина тых вірників при списованю людей в роцї 2001 собі
увела як свій материньскый язык – русиньскый.
Чом така іґнорація к русиньскым вірникам? Прото, бо никотрый
Русин не є римокатоликом, а докы буде Русином, нїґда ся ним ани не
стане. Зато ся на Словеньску од року 1968 (коли была зновуобновлена
ґрекокатолицька церьков) реалізує тенденція денаціоналізації Русинів.
Зато папа римскый менує такых єпіскопів, котры не чують голос Русинів
і не хотять вылагодити їх жаддостям.
В послїднїх місяцях ся на сторінках русиньской пресы Народны
новинкы і InfoРусин публіковало дакілько статей о ліквідації русинь-
скых ґрекокатоликів на Словеньску ґрекокатолицькыма єпіскопами.
Векшына з тых статей была з пера василіана, о. Йосафата Владиміра
Тімковіча (Култ і култура суть узко звязаны. Ін InfoРусин, 10/2009, В
папскій булї суть кламства?! Ін Народны новинкы, 35-36/2009, Подїя
тісячроча – выданя комплетного Євангелія по русиньскы (Тетраєвангеліє
вышло в кодіфікованім русиньксім языку і выдав го не Пряшівскый
ґрекокатолицькый єпіскопскый уряд, як бы то мало быти, але Світовый
конґрес Русинів). Ін Народны новинкы, 39-40/2009, Русины на Сло-
веньску – другорядны обчане?! Ін Народны новинкы, 41-42/2009, Девя-
та урґенція одповідї у Владыкы М. Хаутура. Ін Народны новинкы,
43-44/2009, Мамо, науч мене азбуку. Ін InfoРусин, 22/2009, Шкандал по
русиньскых селах. Ін Народны новинкы, 49-52/2009, Василь Гопко то не
мав легке. Ін Народны новинкы, 1-4/2010, Кошіцькы Русины – де ідете?
Ін Народны новинкы, 9-10/2010.
В церькви не сміє быти нияка опозіція. І так, кідь папа римскый завтра
(хоць і в розопрї з науков Ісуса Хріста) прикаже ґрекокатоликам, жебы
перешли на латиньскый обряд, так мають перейти. Нияка діскузія ся не
допущать. А што, кідь ся озве даякый несмілый голос? Треба го умовча-
ти. А як ся то дасть? Треба го здіскредітовати в очах вірників.
Так ся стало, же в серединї Великого посту, на Крестопоклонну
недїлю, 7. марца 2010, дав кошіцькый ґрекокатолицькый єпіскоп,
редемпторіста Мілан Хаутур, чітати по своїх церьквах (а то докінця
намісто божой проповіди!) Пастырьскый лист к сітуації суспен-
дованых князїв. Цїлый лист говорить о сітуації екскомунікованого і
суспендованого о. Ільї Догнала, ЧССВ, і о таксамо екскомунікованых
і суспендованых священиках, котры служать на Українї в Підгірцях
і на Словеньску в Ярку коло Нїтры. Тоты священици основали нову
церьков, тзв. Правовірну україньску ґрекокатолицьку церьков і збе-
рають підписы на єй реґістрацію на Українї, в Чехах і на Словеньску.
В серединї листу ся але з нічого ніч говорить о отцях василіанах в
Кошіцях (Йосафатови Владимірови Тімковічови, ЧССВ, і Ґораздови
Андріёви Тімковічови, ЧССВ), котры, подля пастырьского листу дїють
на Словеньску дештруктівно. Єпіскоп Мілан Хаутур без будьякой кон-
кретной прічіны замішав до листу отцїв Тімковічовых, жебы їх морално
здіскредітовав. Помішав їх зо священиками-єпіскопами Догналовцями,
котры закладають нову церьков...
Єпіскоп редемпторіста Мілан Хаутур тым несвідомо зробив і з отцїв
Тімковічовых барз подобных (преподобных) самому Ісусови Хрістови,
бо дашто подобне ся стало і перед дватісяч роками, коли Хрістовы
ненавістници дали роспяти невинного Ісуса Хріста на Ґолґотї в
Єрусалимі міджі двох врагів і збойників. Каждый, хто переходив коло
них, мав знати, же Ісус Хрістос є найвекшым збойником і врагом, бо
інакше бы го не дали роспяти міджі двома лотрами... Таксамо єпіскоп
Мілан Хаутур, котрый іґнорує 1 500 русиньскых ґрекокатоликів в Кошіцях
(позерай статю Кошіцькы Русины – де ідете?) у своїм пастырьскім листї
роспяв невинных отцїв Тімковічовых з тым, же проти них ніч конкретно-
го не увів, але помішав їх з провинами, котры зробили отцї Догналовцї
на Українї і в Ярку коло Нїтры на Словеньску.
Владыка Мілан Хаутур зловжыв свій пастырьскый уряд на очорнїня
о. Йосафата Владиміра Тімковіча, ЧССВ, зато же публіковав высше
уведжены статї в Народных новинках і InfoРусинї і „прилїпив“ к нёму
абсолутно невинного ёго брата, о. Ґоразда Андрія Тімковіча, ЧССВ.
Намісто того, жебы владыка Мілан Хаутур реаґовав в даных новинках
даяков протистатёв, знижыв ся к скутку недостойному нелем єпіскопа,
але ани обычайного хрістіана – знижыв ся к нехрістіаньскому очорнїню
по вшыткых церьквах Кошіцькой ґрекокатолицькой єпархії, а то докінця
намісто святой проповідї на Крестопоклонну недїлю.
П.С.: Пастырьскый лист собі можете стягнути на www.spravy.narod.ru
o. Йосафат Владимір ТІМКОВІЧ, Кошіцї

597. Dva publikovane clanky Timkovica: Pap a Cyrilometodejska tra   (18.05.2010 10:56)
0  
Nove dva clanky o. Josafata Timkovica, CSVV publikovane v Narodnych novinkach, Presov, 11-12 (2010) str. 3 Jeden o o. Stefanovi papovi a 20. vyroci od jeho smrti a druhy je o Cyrilometodejskej tradicii (ten tu uvadzam aj v Odkazoch - text jedneho z nich):
Kliknite si na link
http://www.rusynacademy.sk/image/nn11-12-10.pdf
Захраньме кіріломефодьску традіцію!
(K списованю жытелїв на Словеньску в роцї 2011)

Kіріломефодьска традіція:
візантійскый обряд і хоснова-
ня писма – азбукы
Славяньскы апоштолы – св. Кіріл і
св. Мефодїй принесли міджі нашых
русиньскых предків в 9. сторочу хріс-
тіаньску віру у выходнім візантійскім
обрядї і таксамо принесли нашым пред-
кам писмо святе – кіріліцю (азбуку),
котре ся доднесь хоснує по нашых церь-
квах і котру доднеська ужываме в писа-
ній подобі языка.
Ку кіріломефодьскій традіції ся голо-
сять нелем Русины, але скоро вшыткы
славяньскы народы. Докінця і гусітьскы
Чехы ці римокатолицькы і євангелічны
Словаци. В чеськых землях і на Сло-
веньску але днесь переважує латиньскый
обряд і зато в 20. сторочу дакотры
чеськы і словеньскы пролатиньскы
історіци зачали росшырёвати неправ-
диву теорію, же св. Кіріл і св. Мефо-
дїй не принесли нашым предкам
азбуку – кіріліцю (візантійскый
обряд), але якусь выдуману глаго-
ліцю (латиньскый обряд, подробнїше
позерай штудію „Cyrilika je staršia ako
hlaholika“, Krásnobrodský zborník, Prešov,
III /1-2, 1998). Парадоксно, тоты істы
пролатиньскы історіци в тім істім часї
даяк перестали бісїдовати о латиньскім
Віхінґови, котрый цілый свій жывот про-
наслїдовав св. Кіріла і св. Мефодїя...
Свої пролатиньскы теорії выдумали
прото, жебы:
1. даяк замасковали латинізацію
Чеськых земель, Словеньска, Польска...
2. підломили Русинам, Русам, Україн-
цям, Білорусам, Булгарам, Сербам... їх
самосвідомость і здраву гордость на факт,
же лем они суть доднесь оріґіналныма і
повныма носителями кіріломефодьской
традіції а то нелем што ся тыкать хріс-
тіаньской віры і выходного візантійско-
го обряду, але і што ся тыкать хоснованя
ґрафічной сістемы – азбукы (кіріліцї).
Асімілація – латинізація
Русинів, Русів, Українцїв,
Білорусів, Булгарів, Сербів...
На цїлім світї не єствує ани єден
Русин, Рус, Українець, Білорус, Бул-
гар, Серб.., котрый бы быв римокато-
ликом. Прадїдівскым обрядом высше
споминаных народів в візантійскый
кіріломефодьскый обряд. Кідь хотять
римокатолици перевести Русина, Руса,
Українця, Білоруса, Булгара ці Серба
на чуджій латиньскый віхінґовскый
обряд, мусять їм на самый перед взяти
писмо – азбуку і змінити го на лати-
ніку, потім їм мусять змінити народ-
ность, напр. на нїмецьку, польску, сло-
веньску, чеську, мадярьску, хорватьску...
а аж так їм можуть змінити візантійскый
кіріломефодьскый обряд на обряд
латиньскый – віхінґовскый. (Подробнї-
ше ся мож о тім дізнати в публіка-
ції: J. V. Timkovič, Rusíni na Slovensku
v cirkevných dokumentoch, I. diel, Užhorod.
2006, с. 638. Тота сторінка є і на інтерне-
тї на www.ruthenians.narod.ru.
Тот процес ся зачав початком 20. сто-
роча, іщі за часів Австро-Угорьска. В тім
часї были основны школы церьковны
і дїти ся в них учіли по русиньскы,
як ґрафічну сістему хосновали азбуку.
Каждый ґрекокатолик тогды знав чіта-
ти і писати азбуков. Промадярьскы
ґрекокатолицькы єпiскопы (менованы
папом римскым) Мукачова (днешнїй
Кошіцькый край патрив до Мукачов-
ской ґрекокатолицькой єпархії), Пряшо-
ва ці Гайдудороґу по першый раз в істо-
рії выдруковали про нашых вірників
молитвенникы, хоць іщі в старосла-
вяньскій бісїдї, але уж латиніков в
мадярьскій транскріпції... То прото,
жебы люде одвыкали од азбукы – кірі-
ліцї і привыкали на латиніку. Тото
продовжовали і по роспадї Австро-
Угорьска за першой Чеськословеньской
републікы і найвеце по році 1968 з тым
роздїлом, же мадярчіна была замінена
словенчінов.
Выслїдкы списованя людей
з року 2001 – знеужываны
як арґументація про ліквіда-
цію старославяньскых бого-
служеб в ґрекокатолицькых
русиньскых церьквах
За куртый час по тім ся став пряшівскым
ґрекокатолицькым єпіскопом-єзуіта,
Преосвященый Ян Бабяк (од року 2003) і
в словеньскім ґрекокатолицькім часопи-
сї SLOVO дав тот єпіскоп на продовжо-
ваня публіковати офіціалны выслїдкы
списованя жытельства на Словеньску
з року 2001, а то з каждого конкретно-
го села ці містечка на Словеньску. В
публікованых таблічках было нелем цїл-
кове чісло жытелїв села ці міста і ґре-
кокатоликів в данім містї або селї, але і
чісло ґрекокатоликів подля єднотливых
народностей.
Католицька церьков о собі прого-
лошує, же не будує на націоалізмах
і же єй інтересує лем оголошованя
Євангелія. Кідь бы то было так, то
пряшівскый єпіскоп-єзуіта, Ян Бабяк
бы не дав публіковати лем народность
своїх вірників (то є політіка), але і
їх материньскый язык (то інтересує
Церьков і реліґію). В публікованых
штатістіках в ґрекокатолиць-
кім словеньскім часописї SLOVO
материньскый язык – хоць є важный
при євангелізації, бо є то форма, яков
ся євангелізація шырить, єпіскопа
Бабяка не інтересує, тот факт быв
ним просто одіґнорованый... То прото,
бо ку русиньскій материньскій бісїдї
ся приголосило омного веце ґрекока-
толиків, як ку русиньксій народнос-
ти. Штатістікы з уведженыма чіслами
народности ґрекокатоликів на Словень-
ску были публікованы прото, жебы про
незаінтересованого позорователя было
цалком лоґічно высвітлене насилне заво-
джованя словенчіны до богослужеб по
чісто русиньскых селах.
Свідомы Русины мають
помочі Русинам несвідомым
Русиньскый тыжденник Народны
новинкы є публікованый азбуков, котра
є характерістічнов про Русинів. Прав-
да є така, же тото періодікум чітають
лем Русины, котры азбуку знають. На
словеньскых школах ся азбука уж 20
років не учіть... также молодша ґенера-
ція Русинів (векшына з них) Народны
новинкы не чітать.
Тоты, котры сі передплачають
Народны новинкы і чітають їх, наіс-
то при списованю людей, котре
буде в роцї 2011 ся приголосять ку
русиньскій народности і ку русинь-
скому материньскому языку. Суть то
свідомы Русины.
Русины молодшой ґенерації, котрым
ся азбука чітать тяжше, або єй не зна-
ють, суть на 99% несвідомыма Руси-
нами, котры суть дезорьєнтованы, як
вівцї без пастыря... Прото Русины,
котры сі прочітали тоту статю, мали
бы выарґументовати своїм молодшым
членам родины, же кідь сі хотять утри-
мати візантійскый кіріломефодьскый
обряд і културу, кідь не хотять быти
римокатоликами, наслїдниками Віхін-
ґа, котрый пронаслїдовав св. Кірі-
ла і св. Мефодїя і вшытко выходне,
мали бы зробити холем тото мінімум,
же ся при списованю людей в роцї
2011 запишуть Русинами і в колон-
цї материньскый язык будуть презен-
товати русиньскый язык. То і зато,
жебы пряшівскый ґрекокатолицькый
архієпіскоп-єзуіта Ян Бабяк по роцї
2011 не міг знеужывати офіціалны
выслїдкы штатістікы на оправда-
ня насилной латинізації і ліквідації
русиньского ґрекокатолицького обря-
ду на Словеньску. Кідь ся Русины не
будуть ясно ідентіфіковати, потім няй не
плачуть над латинізаціов, асімілаціов,
але самы над собов.
о. Йосафат Владимір ТІМКОВІЧ, ЧССВ,
Кошіцї
Вебсайт: www.spravy.narod.ru
І-мейл: jvtosbm@yahoo.com

596. Tri spomienky na Spidlika /1919-2010/   (20.04.2010 19:28)
0  
Zomrel kardinal Tomas Spidlik, SJ. Otcovia Timkovicovci ho poznali, kliknite si na link
http://spravy.narod.ru/tri_spomienky_spidlik.pdf
a precitajte tri spomienky o. Jozafata Vladimira Timkovica, OSBM, na tohto vynimocneho jezuitu.

595. Clanok Diskreditacija holosu v novinach NN   (14.04.2010 17:08)
0  
Navstivte link
http://spravy.narod.ru/documents_decadent_latins.pdf
Na zaciatku je clanok o. Jozaata V. Timkovica, OSBM po rusinsky
Diskreditacija holosu rusynskych grekoaktolikiv na Krestupoklonnu nedilu 7. marca 2010, co vysiel v najnovsich Narodnych novinkach ohladne posledneho citania Chauturovho listu po cerkvach namiesto kazne...

594. 14. urgencia biskupovi Chauturovi   (14.04.2010 16:21)
0  
Navstivte link
http://spravy.narod.ru/tri_listy_proti_timkovicovcom.pdf
su tam nove dokumenty...
14. aprila 2010 napislai otcovia Timkovicovci vladykovi Milanovi Chauturovi 14. urgenciu, kde podrobne reaguju na tri listy, co boli proti nim citane po cerkvach v rokoch 2006. 2008 a 2010. Tie listy si totiz protirecia a dokazuju, ze loz ma kratke nohy.

593. Vzdy aktualne dokumetny   (09.04.2010 11:20)
0  
Vsimnite si novy link
http://spravy.narod.ru/whats_new_about_Timkovic.html

Na nom budu vzdy publikovane najnovsie dokumenty ohladne otcov bazilianov Timkovicovcov...

592. 13. urgencia biskupovi Chauturovi   (19.03.2010 14:02)
0  
Kliknite si na link
http://spravy.narod.ru/documents_decadent_latins.pdf
a stiahnite pdfko 2,3MB.

Je tam aj najnovsi list oo. Timkovicovcov vladykovi Chauturovi z 17. marca 2010.
V liste sa nereaguje len na ociernujuci pastoracny list Chautura zo 7. marca 2010, ale sa pise i o situacii 1500 rusinskych greckoaktolikov v Kosiciach, ktori dodnes nemaju svojich rusinskych knazov. Timkovicovci sa uz tri kalendarne roky ponukaju a Chautur ich nechce prijat...

591. Az tri listy po kostoloch proti Timkovicovcom   (17.03.2010 11:53)
0  
Na linku
www.spravy.narod.ru/tri_listy_proti_timkovicovcom.pdf
najdete:
Proti otcom Timkovicovcom sa po kostoloch Slovenska citali dokopy az tri listy: v roku 2006, 2008 a 2010. Myslim, ze v tomto drzia na Slovensku primat medzi knazmi. Kliknite si, porovnajte si protirecenia v nich, precitajte si aj pat odvolani otcov Timkovicovcov na papeza do Rima - vsetko zbytocne. Kto ma moc, ma aj pravdu. Prva je latinizacia, a az potom je pravda a evanjelizacia...

590. dost uz toho blaznovstva   (12.03.2010 18:20)
0  
dost uz toho vasho blaznovstva, nevidite ze vy ste vlci ktory deru stado, zlodej krici chytte zlodeja, ze sa nehanbite, takto otvorene klamat az to boli, a kde su vase modlitby za vasich predstavenych a za vase hriechy, ci co uz ste bez hriechu?

589.   (08.03.2010 14:05)
0  
Stacilo ist do chramu, tak ako to ma urobit kazdy krestan, aj suspendovany ex reholnik, a poculi by ste cely list.
Ответ: Poznamka Administratora:
Taka strucna velavravna a anonymna reakcia vysokopostaveneho katolickeho hierarchu-biskupa... na predchadzajuce prispevky.

588. Posadnuty chlebodarcom dal citat po cerkvach vo svojom mene   (08.03.2010 12:24)
0  
Ten predposledny prispevok pdo anonymnym nazvom pozdrav napisaln niekto skodoradostny z okruhu Kosickeho gr. kat. biskupstva... Napisal ho uz 2. marca 2010 i ked udalost citania po vsetkych cerkvach Kosickej eparchie sa stala az na Krestupoklonnu nedelu 7. marca 2010.

Otcovia Timkovicovci poslali za posledne tri kalendarne roky miestnemu biskupovi Milanovi Chauturovi vyse desiatky ziadosti a urgencii o zaradenie do pastoracie, ci dovolenie zamestnat sa... Vladyka Milan Chautur im nielen ze dodnes pisomne neodpovedal, ale sa s nimi ani osobne nestretol.

Ked ho chcel navstivi o. Jozafat V. Timkovic, OSBM uz v roku 2008, vladyka Milan Chautur ho domietol prijat... Otec Jozafat Timkovic sa naposledy rozpraval s vladykom Milanom Chauturom v roku 1999, ked bol ihumenom Trebisovskeho monastyra a vladyka Milan mu prisiel posviacat novy ikonostas v tamojsom monastyre.

Naraz vladyka Milan Chautur dal VO SVOJOM MENE /podpisany je pod cirkularnym listom/ citat namiesto kazne v Krestupoklonnu nedelu 7. marca 2010 na vsetkych bohosluzbach v Kosickej gr. kat. eparchii akysi niekolkostranovy list o oo. Timkovicovcoch a oo. Dohnalovcoch, ktori zalozili novu Cirkev na Ukrajine, v Cechach a na Slovensku... Vladyka Milan Chautur cielavedome pomiesal kapustu s makom. Jedenast rokov Timkovica nevidel, neodpoveda mu, ale da citat ociernujuci list po cerkvach ako najvacsi expert na otazku Timkovic. Napisal tento list vladyka Milan Chautur? A ked ho nenapisal, podpisal sa pod tento list /ktory mimochodom dodnes, teda 8. marca, ked pisem tuto reakciu - nemali moznost oo. Timkovicovci precitat a ani vidiet.../.

Ak tento list nenapisal vladyka Milan Chautur /ved vobec nepozna zalezitosti ohladne oo. Timkovicovcov/ - musel tento list napisat niekto nadradeny biskupovi Chauturovi - mozno z Vatikanu? Ak to napisal, preco sa pod ten list nepodpisal? Teda ten vatikansky Monsinor skryty za vladyku Milana Chautura prehovoril hlasom vladyku Milana Chautura.
Ked je niekto posladly diabolom, jednym z prejavov je, ze nehovori trpiaci posadlostou, ale diabol sam... Ako hore uvedene ukazuje, posadlost moze byt nielen diablom, ale aj plnenim prikazu chlebodarcu - ktory nevystupuje vo svojom mene ale pod menom ineho - v tomto pripade vladyku Milana Chautura.

Ak niekto ten list, co Monsinor Chlebodarca dal citat pod menom vladyku Milana Chautura po cerkvach na Krestupoklonnu nedelu 2010 ma, alebo na internete nasiel, ze je tam zverejneny, nech ho tu prosim v tychto pletkach-odkazoch zverejni - link na tento cirkularny list. Vdaka.

587. Kosycky Rusyny de idete?   (08.03.2010 11:53)
0  
Tot clanok vysov v marcovom cisli 2010 Narodnych novinok v Prjasovi. Hovorit aj o situaciji otcov Timkoviciv v Kosycjach, Slovensko:

Кошiцькы Русины – де ідете?
„Кошіцї – метропола выходного Словень-
ска“. Так ся писало іщі за соціалізму. Днесь
Кошіцям конкурує в тім тітулї Пряшів, бо за
демокрації бывшый Выходословеньскый край
быв роздїленый на дві части: Кошіцькый край
з центром в Кошіцях і Пряшівскый край з цен-
тром у Пряшові...
В роцї 1977 папа римскый Іоан Павел ІІ. уста-
новив у Кошіцях ґрекокатолицькый екзархат з
офіціалнов назвов, в котрій ся ґрекокатолици
ани не споминають: „Кошіцькый апостоль-
скый екзархат“. Екзархаты не мусять быти
ґрекокатолицькыма, можуть быти і римокато-
лицькыма, зато є інтересне, же в офіціалній
назві екзархату слово „ґрекокатолицькый“
папа римскый выхабив.
Єм старый Кошічан. Ту єм ся народив і
прожыв векшу часть свого жывота. До церь-
кви єм ходив каждый день... Недавно єм быв
по довшім часї, лем так в єден день вечур
о 17-ій годинї в бывшій єдиній кошіцькій
ґрекокатолицькій церькви (днесь уж катедралї
Рождества Пресвятой Богородіцї Кошіцькой
ґрекокатолицькой єпархії) на Службі Божій.
Была, самособов, по словеньскы, не по ста-
рославяньскы. На Службі Божій было коло 50
людей. Векшыну з них познам зо „старых часів“
– три четвертины з них доднесь актівно бісїдує
по русиньскы. Кошіцькый ґрекокатолицькый
єпархіалный єпіскоп-редемпторіста, Ёго Пре-
освященство Мілан Хаутур скоро всягды о
собі проголошує, же є народностёв Русин і же
ся за то не ганьбить. Ёго найблизшы і сучас-
но найактівнїшы священици-сполупрацовници
походять з твердой русиньской Лабірщіны,
де прожыли молоды рокы і таксамо вшыт-
кы бісїдують своїм материньскым русиньскым
языком. А в кошіцькій церькви-катедралї ружа-
нець по словеньскы перед Службов Божов
орґанізує старша Русинка-Лабірчанка, котра уж
скоро півстороча жыє в Кошіцях...
В моїй мыслї ся обявив вопрос: Де суть сло-
веньскы ґрекокатолицькы вірници? Такой єм
сі одповідав: Они ходять уж до римокато-
лицькых костелів. Та чом не ходять до своёй
ґрекокатолицькой церькви? Зато, бо говорять,
же то вшытко єдно... А їх дїти? Уж суть похре-
щены римокатолици.
Є то на зачудованя: єпископ – Русин, ёго
найактівнїшы священици-сполупрацовници
– Русины, векшына людей, якы дотеперь
іщі ходять до ґрекокатолицькой церькви (не
є єдно ці ідуть до церькви або до костела)
– Русины. А в ґрекокатолицькій церькви-
катедралї молитва ся одправлять по словень-
скы – „жебы люде розуміли“. А тзв. сло-
веньскы ґрекокатолици (котры не знають по
русиньскы)? Тоты днесь уж патрять міджі
найактівнїшых римокатолицькых вірників
по римокатолицькых костелах Кошіць. А
первістны римокатолици? Покы не повмерали,
поступно ся стають практічныма атеістами,
мормонами, єговістами,.. бо костелы суть
таксамо напівпорожнї. Прошу ся: Кошіцькы
Русины, де ідете?
П. С.: Подля послїднёго списованя людей
з року 2001 жыло в Кошіцях довєдна 5 015
ґрекокатоликів, з котрых сі увело 1 497
як свій материньскый язык русинь-
скый. Ґрекокатолици в Кошіцях суть днесь
зорґанізованы до пятёх ґрекокатолицькых
парохій: 1. Кошіцї – Запад, 2. Кошіцї –
Дарґовскых героїв, 3. Кошіцї – Над язером, 4.
Кошіцї – Сідліско Тягановцї, 5. Кошіцї – Старе
місто. Ани в єдній з уведженых парохіалных
церьковлей Русины не чують св. євангеліє
у своїй материньскій русиньскій бісїдї, не
чують нияку проповідь по русиньскы. В
тім істім часї жыють в Кошіцях двоме русинь-
скы священици (о. Ґоразд Андрій Тімковіч,
ЧСВВ, і о. Йосафат Владимір Тімковіч,
ЧСВВ), котры суть способны і охотны про-
вадити пасторацію по русиньскы. Уж єден і
пів рока жадають містного ґрекокатолицького
єпіскопа-редемпторісту, Русина, Ёго Пре-
освященство Мілана Хаутура, жебы їх
прияв до актівной пасторації. Доднесь їм
на многочісленны жадости-урґенції писом-
но не одповів (послїднї жадости были посла-
ны і римскому папови Бенедіктови XVI.), а
в устнім розговорї з о. Ґораздом Андріём
Тімковічом, ЧСВВ (на ходбі єпіскопского
уряду) му повів дословно тото: „Вы сьте ся
выстрїлили на Місяць...“
о. Йосафат Владимір ТІМКОВІЧ, ЧСВВ

586. pozdrav   (02.03.2010 13:11)
0  
No dockali ste sa! Skuste v Nedelu ako pokorni suspendovani a z rehole vyluceni veriaci ist do niektoreho chramu v Kosickej eparchii a dozviete sa, co mate robit!


Имя *:
Email *:
WWW:
Код *: